Advertising

Random Posts

niedziela, 24 maja 2015

Pierwszy wpis czyli: co tu znajdziesz?

Odpowiem krótko: wszystko co wiąże się ze zdrowiem oraz urodą. 

To czym chciałabym się z Tobą podzielić i to co mnie aktualnie nurtuje, zaskakuje oraz ciekawi. 

Mam tu na myśli przede wszystkim takie tematy jak: zdrowie, uroda, dieta, kosmetyka oraz kosmetyki, moje doświadczenia z kosmetykami oraz różnymi zdrowotnymi substancjami, szeroko pojęte piękno, nowości kosmetyczne oraz dietetyczne i wiele wiele innych.

Pomyślisz: "blog jakich pełno, nic nowego." 
Jestem świadoma tego iż nie ja jedyna sięgam po te tematy ALE mogę Cię zapewnić, że znajdziesz tu coś dla siebie jeśli choć troszkę interesuje Cię zdrowie i uroda:)


Tymczasem odpręż się przy pozytywnej nucie:)


2 komentarze:

  1. Po przeczytaniu 3 Twoich postow od deski do deski czekam na więcej. Blogów urodowych jest masa ale tych konkretnych coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń

Zdrowie i Uroda - to warto wiedzieć. © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka