Advertising

Random Posts

czwartek, 25 czerwca 2015

Pastelowo mi-czyli Golden Rose nr. 44.

Witajcie:) 

Dziś chciałam Wam przedstawić (i podzielić się moją opinią) lakier do paznokci jednej z moich ulubionych firm-Golden Rose. 

Zapraszam:)

 

Marka
Marka GR jest większości dobrze znana. Producent ten słynie z wielu pięknych i kolorowych lakierów, cieni, błyszczyków oraz innych kosmetyków.

Sklepy (lub wyspy) można znaleźć wszędzie ale najczęściej w galeriach i centrach handlowych, czasem ich produkty mają swoje miejsca też w drogerii kosmetycznej.

Nie ukrywam, że jest to jedna z moich ulubionych marek lakierów do paznokci.
Uwielbiam ich kolory... Są żywe, pełne energii, po prostu piękne... :)

Co mówi producent?
Źródło: http://goldenrose.pl/produkty/paznokcie/lakiery-do-paznokci-/color-expert-nail-lacquer-222.html#/kolor_o_gcx-44
*Color Expert Nail Lacquer to nowa linia lakierów do paznokci. Szeroki pędzelek oraz doskonałe krycie zapewnia łatwą aplikację. Seria zawiera aż 98 odcieni o wysokim połysku i długotrwałej formule.

*SKŁADNIKI: butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, n-butyl alcohol, silica, benzophenone-1, trimethylpentanediyl dibenzoate, polyvinyl butyra
*Źródło: http://goldenrose.pl/produkty/paznokcie/lakiery-do-paznokci-/color-expert-nail-lacquer-222.html#/kolor_o_gcx-44 

CENA:5,90 zł
Pojemność: 10,2ml

Moja opinia

Lakier w  opakowaniu prezentuje się bardzo ładnie. Jego kolor określiłabym jako cutrynowo-pastelowy. Dosyć jasny, kremowy, nie rażący i nie neonkowy.
Buteleczka w kształcie walca, z grubszą ilością szkła na dnie.  
Nakrętka  również ładna, w kolorze lakieru (prawie taki sam odcień).
Lakier Golden Rose nr. 44 -pedzelek
Lakier Golden Rosenr. 44- pędzel
Konsystencja lakieru należny moim zdaniem do średnio gęstych i słabo kryjących w pierwszej i w drugiej warstwie (w drugiej jeśli nie nabierzemy naprawdę sporo lakieru to zrobią nam się smugi od pędzelka).

Pędzelek jest szeroki (ale spotkałam się z szerszymi). 
Aplikacja lakieru dzięki takiemu pędzelkowi jest szybka i prosta (czasem uda mi się zahaczyć o skorki ale to raczej wina drżącej ręki). 

Paznokcie po 3 warstwach lakieru (2 cienkie, ostatnia gruba) wyglądają następująco.
Lakier Golden Rose nr. 44 
Lakier Golden Rose nr. 44  cz2 
Lakier Golden Rose nr. 44 cz3
Kolor najbardziej zbliżony do rzeczywistego, to zdjęcie "pędzel" oraz ostatnia fotografia.

Sam lakier trzymał mi się około 4 dni (jak dla mnie to baaaardzo długo), dopiero po tym czasie zaczął odpryskiwać i ścierać się. 


Z zakupu owego lakieru jestem zadowolona.
Kolor tego produktu na pewno pozytywnie nakręca do działania, dodaje energii.
Paznokcie w tym kolorze z pewnością ożywią naszą kreację, będąc ciekawym, przyciągającym wzrok elementem :)

Sam produkt oceniam na 4+/5.
Czy ponownie zakupiłabym ten lakier? Zdecydowanie tak:)
 

Podoba Ci się ten lakier? A może masz inne ulubione kolory lakierów? Chętnie zajrzę;)







96 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że go miałam i lubiłam używać do zdobień, a potem mi się skończył... to był chyba ten numer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taak do zdobień jest piękny, szczególnie w połączeniu z czarnym, białym i szarym:)

      Usuń
    2. W ogóle kolekcja Color Expert jest przyzwoita :)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię lakiery GR i choć nie zawsze to w większości jestem z nich zadowolona. Taka żółć to niekoniecznie mój ulubiony kolor, ogólnie nie tylko na paznokciach, ale fajnie, że lakier się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi inne kolory:) Miło, że zajrzałaś;)

      Usuń
  3. też lubię te kolory, ale zazwyczaj wybieram chłodniejsze odcienie. Oczywiście kolorów mam mnóstwo, żółte, czerwone i różowe też, ale maluję nimi rzadziej, znacznie rzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodne też są piękne ale jakoś tak mnie wzięło na piękną cytrynową żółć:)

      Usuń
  4. Ja również uwielbiam lakiery GR, uważam, że za rozsądną cenę mają naprawdę dobrą jakość i mnóstwo kolorów do wyboru. Twój żółty odcień bardzo fajny, takie letni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor! idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam widząc go w sklepie i... już był mój:)

      Usuń
  6. Bardzo lubię wszelkie odcienie żółci na paznokciach w okresie letnim:) Lakier i efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!

    Zaczynam chcieć mieć żółty lakier! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też taką chęć poczułam jak go zobaczyłam;)

      Usuń
  8. mam pare lakierow ich ale faktycznie slabo kryja :/ten kolorek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt pierwsza i druga warstwa jest słaba:/ Miło mi, że się podoba:)

      Usuń
  9. Mam go i pokochałam za ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten kolor i określiłam go jako banan ;) piękny odcień i doskonała trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo właśnie, tego określenia koloru mi brakowało:)

      Usuń
  11. zrazilam sie do ich laierow po ostatnim glutku z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolor, rozejrzę się za nim na lato, lakiery z golden są w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto go wypróbować na własnych pazurkach:)

      Usuń
  13. kolor super, ale 3 warstwy to dla mnie za duzo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny kolorek i bardzo atrakcyjna cena:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na paznokciach wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor, taki kojarzacy się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj tak bardzo letni:) Niestety w ostatnich dniach pozostaje mi mieć lato tylko na paznokciach zamiast "za oknem"

      Usuń
  17. Oj piękny ten kolor, muszę taki kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolorek! Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale żółciutki :), ja jakoś nie widzę u siebie tego kolorku, co nie zmienia faktu, że ładny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje ulubione kolorki:) Ale dziękuję za odwiedziny;)

      Usuń
  20. Fajny kolorek, ale u siebie za żółtym nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam zanim nie pomalowałam paznokci:)

      Usuń
  21. Szkoda, że aż 3 warstwy bo kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki już jego mały minus, że wymaga 2-3 warstw (lubię mocny odcień) :)

      Usuń
  22. Na lato świetny :) Ja jestem akurat wyznawcą czerwonych lakierów i tylko takie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię lakiery GR ,z żółtymi kolorami to zawsze trudniej jest przy malowaniu :) No i bardzo ładne masz paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas będę polować na ich koralek wiec może będzie łatwiej:) Dziękuję:)

      Usuń
  24. Zolty na codzien nie nalezy do moich ulubiencow ale na paznokciach zawsze wyglada extra, a juz na pewno sprawdza sie latem

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolorek :) Uwielbiam takie szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorek śliczny..o dziwo nie miałam jeszcze lakierów z GR :(

    OdpowiedzUsuń
  27. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny kolor na lato :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mało jest takich ładnych żółtków ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorek idealny na letnie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zółtego koloru jakoś jeszcze nie nosiłam na paznokciach, ale wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ten kolor na Twoich paznokciach. :) Jednak sama nie mam nic w pastelach. Z Golden Rose mam lakier bordowy i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń

Zdrowie i Uroda - to warto wiedzieć. © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka